Jungheinrich podejmuje działania, które mają na celu zminimalizowanie potencjalnego wpływu koronawirusa na łańcuch dostaw i produkcję. W centrum naszych działań jest bezpieczeństwo naszych pracowników, klientów i partnerów biznesowych.
Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na najważniejsze pytania.
“Ochrona zdrowia pracowników i bezpieczeństwo dostaw są naszym priorytetem. Wszyscy stawiamy czoła wielkiemu wyzwaniu, zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Chciałbym wyrazić wielką wdzięczność wszystkim pracownikom, którzy poświęcają się pracy i podchodzą do niej odpowiedzialnie każdego dnia, zwłaszcza w obecnej sytuacji. Wszyscy bardzo poważnie podchodzimy do sytuacji i podejmujemy wszelkie działania zapobiegawcze. Jestem przekonany, że Jungheinrich przetrwa tę trudną sytuację".
11 marca 2021
Czy obecnie występują opóźnienia w produkcji bądź dostawach?
Naszym głównym celem jest zminimalizowanie wpływu obecnej sytuacji na naszych klientów. Nasz zespół odpowiedzialny za “łańcuch dostaw” spotyka się codziennie, oceniając rozwój sytuacji i gwarantując szybką reakcję. Produkcja jest w toku i dokładamy wszelkich starań, by wszystkie fabryki Jungheinrich pracowały normalnie.
Wszystkie fabryki Jungheinrich pracują, zachowujemy ciągłość łańcucha dostaw. Spółki Jungheinrich działają w zakresie dozwolonym przez lokalne przepisy, bez większych restrykcji. Od maja w centrali koncernu obowiązuje skrócony czas pracy.
Ze względu na działania podejmowane przez rządy poszczególnych państw, których rezultatem są ograniczenia na wielu przejściach granicznych, mogą wystąpić opóźnienia w zaopatrywaniu naszych fabryk i realizacji dostaw z fabryk do klientów. Codziennie prowadzimy bieżącą analizę sytuacji, aby zredukować do minimum ewentualne konsekwencje. Z klientami, których mogą dotyczyć te opóźnienia, będziemy kontaktować się bezpośrednio. Jeśli macie Państwo pytania dotyczące realizacji poszczególnych zamówień, prosimy o kontakt z Państwa przedstawicielem handlowym Jungheinrich.
Dostawy części zamiennych nie są opóźnione.
Jak Jungheinirch przygotowuje się na nadchodzący okres?
Już w zeszłym roku zaczęliśmy przygotowania zwiększające naszą efektywność i przygotowujące firmę na spowolnienie gospodarcze. Obecnie plany te zostały szybko wdrożone. Bierzemy pod uwagę różne scenariusze i codziennie nasze sztaby kryzysowe adoptują określone działania do zmieniającej się sytuacji. Dlatego jesteśmy przygotowani najlepiej jak to tylko możliwe. Dodatkowo opracowaliśmy procedury zabezpieczające płynność operacyjną na wypadek pogorszenia sytuacji w związku z pandemią.
Czy nadal odbywają się wizyty u klientów i kontrahentów?
Obsługa serwisowa opiera się na zaufaniu - a my nie chcemy go zawieść, zwłaszcza w tak trudnym momencie.
Cały nasz zespół obsługi posprzedażowej pracuje i dotrzymuje ustalonych terminów z klientami. Jesteśmy do Państwa dyspozycji we wszystkich nagłych przypadkach i problemach, które mogą mieć wpływ na Państwa działalność.
Jakie działania zostały podjęte w kwestii kontaktów z klientami?
Mając na uwadze zdrowie klientów i pracowników Jungheinrich regularnie informuje pracowników o zasadach higieny i zachowaniach zgodnych z ogólnie przyjętymi regulacjami. Prowadzimy systematyczny rejestr wizyt naszych pracowników u klientów, by w razie potrzeby szybko reagować.
Jeśli u pracownika Jungheinrich zostanie potwierdzony koronawirus lub zaistnieje podejrzenie, że może być zarażony, niezwłocznie wyłączymy go z pracy, aby nie stanowił zagrożenia dla innych osób. Gdyby u naszego pracownika, który był w Państwa firmie w ciągu ostatnich dwóch tygodni, stwierdzono zakażenie, poinformujemy Państwa natychmiast.
Jeśli mają Państwo dodatkowe wymagania odnośnie zachowania naszych pracowników podczas wizyty w Państwa firmie, prosimy o wcześniejszą informację.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt.