Czat wyłączony
Oferujemy możliwość skontaktowania się z nami za pomocą chatu, ale ze względu na obecne preferencje dotyczące plików cookies nie możemy jeszcze wyświetlić czatu. Prosimy o zmianę preferencji.
Aby aktywować funkcję czatu, zaakceptuj pliki cookies.
Jungheinrich – wiodący dostawca rozwiązań intralogistycznych
Nasze rozwiązania
Nasze rozwiązania
Technologia litowo-jonowa Jungheinrich
Technologia litowo-jonowa Jungheinrich
Nasze rozwiązania
Jungheinrich – wiodący dostawca rozwiązań intralogistycznych
Produkty
Produkty
Wózki widłowe używane
Produkty
Produkty
Energia i technika ładowania
Energia i technika ładowania
Jungheinrich – wiodący dostawca rozwiązań intralogistycznych
Automatyzacja i systemy automatyczne
Automatyzacja i systemy automatyczne
Automatyzacja i systemy automatyczne
Automatyzacja i systemy automatyczne
Jungheinrich – wiodący dostawca rozwiązań intralogistycznych
Jungheinrich – wiodący dostawca rozwiązań intralogistycznych
O nas
O nas
O nas
O nas
O nas
O nas
Jungheinrich – wiodący dostawca rozwiązań intralogistycznych
PROFISHOP
Usterki techniczne w wózkach, zautomatyzowanych komponentach lub sprzęcie magazynowym są zawsze uciążliwe; spowalniają procesy intralogistyczne i zabierają cenny czas. W przypadku usterek można polegać na serwisie posprzedażowym Jungheinrich, który zapewni szybką pomoc i przywróci ciągłość procesów intralogistycznych.
3 sposoby szybkie zgłoszenie usterki:
Niezależnie od formy kontaktu, zajmiemy się wszystkimi sprawami w możliwie najkrótszym czasie.
Konserwacje i naprawy wózków widłowych i urządzeń roboczych są przeprowadzane przez wysoko wykwalifikowanych inżynierów serwisu Jungheinrich, którzy szybko docierają na miejsce w optymalnie wyposażonych pojazdach serwisowych. Ich fachowa wiedza i stosowanie części zamiennych Jungheinrich gwarantują, że system i wózki w całej flocie wkrótce będą działać niezawodnie. Zgłoszenie serwisowe można łatwo przesłać za pośrednictwem infolinii serwisowej Jungheinrich lub z urządzenia mobilnego za pomocą bezpłatnej aplikacji Call4Service.
Nasi specjaliści ds. obsługi posprzedażowej szybko pojawią się na miejscu, gdy tylko będą potrzebni. Proste sposoby nawiązywania kontaktu, usprawnione kanały informacyjne i zoptymalizowana infrastruktura zapewniają natychmiastową pomoc w pilnych kwestiach serwisowych, w których liczy się każda sekunda.
Newsletter
Zarejestruj się teraz