Czat wyłączony
Oferujemy możliwość skontaktowania się z nami za pomocą chatu, ale ze względu na obecne preferencje dotyczące plików cookies nie możemy jeszcze wyświetlić czatu. Prosimy o zmianę preferencji.
Aby aktywować funkcję czatu, zaakceptuj pliki cookies.
Jungheinrich – wiodący dostawca rozwiązań intralogistycznych
Nasze rozwiązania
Nasze rozwiązania
Technologia litowo-jonowa Jungheinrich
Technologia litowo-jonowa Jungheinrich
Nasze rozwiązania
Jungheinrich – wiodący dostawca rozwiązań intralogistycznych
Produkty
Produkty
Wózki widłowe używane
Produkty
Produkty
Energia i technika ładowania
Energia i technika ładowania
Jungheinrich – wiodący dostawca rozwiązań intralogistycznych
Automatyzacja i systemy automatyczne
Automatyzacja i systemy automatyczne
Automatyzacja i systemy automatyczne
Automatyzacja i systemy automatyczne
Jungheinrich – wiodący dostawca rozwiązań intralogistycznych
Jungheinrich – wiodący dostawca rozwiązań intralogistycznych
O nas
O nas
O nas
O nas
O nas
O nas
Jungheinrich – wiodący dostawca rozwiązań intralogistycznych
PROFISHOP
Aby system logistyczny działał bez zarzutu oferujemy pełne wsparcie serwisowe. Na całym świecie mamy ponad 6 100 doświadczonych Techników Serwisu i ponad 8 500 pracowników w Dziale Serwisu, którzy dbają o systemy w Państwa magazynach.
Pracujemy przez całą dobę, aby zapobiegać przestojom na Państwa magazynie. Oferujemy szeroki zakres pakietów serwisowych. Aby Państwa rozwiązanie w pełni spełniało stawiane mu wymagania zapewniamy indywidualną opiekę serwisową, dzięki której system jest zawsze sprawny i wyposażony w najnowszą technologię.
Aby to osiągnąć, bazujemy na pakietach usług, które są w 100% dostosowane do Państwa wymagań.
Kontrola wyposażenia magazynu
Konserwacja zautomatyzowanych systemów intralogistycznych
Kontrola bezpieczeństwa regałów wysokiego składowania
Naprawa uszkodzonych magazynów wysokiego składowania
Serwis części zamiennych do urządzeń magazynowych i operacyjnych
Wsparcie oprogramowania dla zautomatyzowanych systemów
Nasi specjaliści mogą zazwyczaj szybko i łatwo rozwiązywać problemy z oprogramowaniem poprzez zdalny dostęp. Jeśli wystąpi potrzeba osobistej wizyty, inżynier serwisu będzie w drodze tak szybko, jak to możliwe. Wysoko wykwalifikowani pracownicy i dostępność 24/7 zapewniają, że poważne przestoje są prawie całkowicie wyeliminowane.
Minimalizujemy ryzyko przestojów w Państwa magazynie, zlecając kontrolę zautomatyzowanych systemów i urządzeń magazynowych Jungheinrich. Nasi specjaliści wykorzystują sprzęt testowy do regularnego sprawdzania funkcjonalności wszystkich części i komponentów systemu. Inżynierowie koncentrują się w szczególności na krytycznych komponentach, w tym drzwiach przeciwpożarowych.
Regularna konserwacja wydłuża żywotność i zwiększa dostępność systemów logistycznych oraz podnosi bezpieczeństwo w magazynie. Zużyte lub wadliwe elementy zostają wymienione na nowe, co zapobiega przestojom w pracy systemu.
Bezpieczeństwo to podstawa. Zapewniamy sprawne funkcjonowanie systemów logistycznych. Regularne kontrole bezpieczeństwa umożliwiają spełnienie prawnych wymagań stawianych magazynom.
Recepta na sprawne funkcjonowanie systemów. Gdy system nie działa dobrze z każdą minutą spada produktywność procesów, Technicy Serwisu Jungheinrich są na wyciągnięcie ręki. Dzięki szybkiej dostawie części zamiennych naprawy mogą być przeprowadzone sprawnie i szybko.
Pracownicy Działu Systemów Logistycznych są do Państwa dyspozycji. Na zadane pytania odpowiadamy zwykle w ciągu kilku minut, maksymalnie do godziny. To zmniejsza ryzyko przestojów w pracy i zapewnia maksymalną efektywność systemu 365 dni w roku.
W przypadku awarii nasi specjaliści uzyskują zdalny dostęp do robotów mobilnych. Zdalna konserwacja zautomatyzowanych rozwiązań transportowych w intralogistyce dodatkowo zwiększa wydajność operacji.
Profesjonalne wsparcie, dopasowane do Państwa potrzeb.
Wspieramy Państwa i służymy radą w dowolnym momencie. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie naprawić większość usterek za pomocą zdalnego połączenia z systemem. W przypadku większego błędu, Technicy skontaktują się z Państwem tak szybko, jak to tylko możliwe. Dzięki indywidualnie dobranym pakietom serwisu zapewniamy maksymalną dostępność systemów logistycznych w Państwa magazynach.
Nasz model Full-service zapewnia pakiet all-inclusive. Obejmuje on wymagane usługi wykonywane w ustalonych w umowie odstępach czasu, a także odpowiednie części zamienne Jungheinrich. Ponadto pełne usługi serwisowe Jungheinrich zapewniają największą możliwą przejrzystość kosztów i mogą obejmować wsparcie operacyjne na żądanie. Korzyścią jest szczególnie szybki czas reakcji, a także specjalnie przeszkoleni Technicy Serwisu w zakresie zautomatyzowanych systemów i urządzeń magazynowych Jungheinrich.
Wybierając ten pakiet, wymagane usługi są wykonywane w uzgodnionych w umowie odstępach czasu i po wcześniej ustalonych cenach.
Dzięki tej usłudze dla urządzeń magazynowych i zautomatyzowanych systemów mogą Państwo uzyskać potrzebne usługi na żądanie, bez konieczności zawierania umowy.
Pakiet Jungheinrich Premium może być dostosowany do czasu pracy oraz oferuje maksymalne bezpieczeństwo i zmniejszenie przestojów. Problemy są rozwiązywane zdalnie przez ekspertów Jungheinrich i traktowane priorytetowo. W przypadku przestoju systemu, nasz serwis dla zautomatyzowanych systemów i urządzeń magazynowych gwarantuje maksymalny czas reakcji wynoszący 4 godziny od otwarcia zgłoszenia. Nasze wsparcie Premium obejmuje również przygotowywanie raportów, regularne aktualizacje systemu WMS oraz Active System Guard do monitorowania systemu WMS.
Podstawowy pakiet Jungheinrich może być również dostosowany do czasu pracy klienta. W ramach tego rodzaju umowy eksperci ds. obsługi zautomatyzowanych systemów i urządzeń magazynowych szybko zajmą się Państwa problemami i przeprowadzą szkolenia związane z projektem. Raporty, aktualizacje WMS i Active System Guard mogą być dodane opcjonalnie. W przeciwieństwie do modelu premium, podstawowe wsparcie nie jest rozliczane ryczałtowo.
Dział Serwisu
Jungheinrich
Telefon
Newsletter
Zarejestruj się teraz