Czat wyłączony
Oferujemy możliwość skontaktowania się z nami za pomocą chatu, ale ze względu na obecne preferencje dotyczące plików cookies nie możemy jeszcze wyświetlić czatu. Prosimy o zmianę preferencji.
Aby aktywować funkcję czatu, zaakceptuj pliki cookies.
Jungheinrich – wiodący dostawca rozwiązań intralogistycznych
Nasze rozwiązania
Nasze rozwiązania
Technologia litowo-jonowa Jungheinrich
Technologia litowo-jonowa Jungheinrich
Nasze rozwiązania
Jungheinrich – wiodący dostawca rozwiązań intralogistycznych
Produkty
Produkty
Wózki widłowe używane
Produkty
Produkty
Energia i technika ładowania
Energia i technika ładowania
Jungheinrich – wiodący dostawca rozwiązań intralogistycznych
Automatyzacja i systemy automatyczne
Automatyzacja i systemy automatyczne
Automatyzacja i systemy automatyczne
Automatyzacja i systemy automatyczne
Jungheinrich – wiodący dostawca rozwiązań intralogistycznych
Jungheinrich – wiodący dostawca rozwiązań intralogistycznych
O nas
O nas
O nas
O nas
O nas
O nas
Jungheinrich – wiodący dostawca rozwiązań intralogistycznych
PROFISHOP
Najnowsza usługa Jungheinrich umożliwia jeszcze szybsze zapobieganie przestojom w pracy!
Wiemy, jak ważna jest pełna dostępność sprzętu. Czasem drobne usterki, które mogliby Państwo naprawić sami, zatrzymują pracę w magazynie. Dlatego uruchomiliśmy usługę Serwis na telefon. Umożliwia ona kontakt z Działem Serwisu, uzyskanie wskazówek i szybki powrót do pracy.
1. Wysłanie zgłoszenia do Działu Serwisu przez formularz.
2. Kontakt telefoniczny lub mailowy Specjalisty Działu Serwisu.
3. Zebranie informacji o usterce.
4. Działania zmierzające do postawienia diagnozy.
5. Udzielenie porady dotyczącej naprawy lub informacji o konieczności wezwania Technika Serwisu.
6. Przeprowadzenie ankiety satysfakcji.
Ważne! Stawiamy na bezpieczeństwo zarówno sprzętu, jak i klienta, dlatego w przypadku gdy próba zdalnego zdiagnozowania przyczyn awarii lub zaproponowanie sposobu postępowania jest utrudnione Specjalista Działu Serwisu informuje o konieczności wezwania Technika Serwisu.
Główną zaletą usługi Serwis na telefon jest szybka informacja zwrotna dotycząca usterki i możliwość jej naprawy, bez konieczności czekania na przyjazd technika, co oznacza krótsze przestoje w pracy wózka. Dodatkowo umożliwia ona natychmiastowe wyeliminowanie prostej usterki nie wymagającej nowej części, co oznacza również lepsze poznanie sprzętu.
Dodatkowo, w czasach pandemii usługa Serwis na telefon zapobiega kontaktom osób spoza firmy w wypadku, gdy nie jest on niezbędny.
Kontakt ze strony Jungheinrich nastąpi najpóźniej następnego dnia roboczego, w godzinach pracy serwisu (8-16).
Państwa zgłoszeniem zajmują się wysokiej klasy eksperci, posiadający wiedzę dotyczącą działania i budowy wózków widłowych i doświadczenie w ich naprawie.
Usługa Serwis na telefon obejmuje zarówno wózki Jungheinrich, jak i innych producentów. Pracownicy Jungheinrich posiadają szeroką wiedzę dotyczącą działania i charakterystyki pracy urządzeń innych producentów.
Usługa serwis na telefon nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami.
Mogą Państwo bezpośrednio skontaktować się z naszym Koordynatorem Serwisu w danym regionie:
Tel. 22 335 89 16 / 22 335 89 85 / 22 332 88 82
Tel. 22 332 88 63 / 22 332 88 61 / 22 355 89 31
Tel. 61 650 18 23 / 61 650 18 24
Tel. 61 650 18 21 / 61 650 18 22 / 61 650 18 27
Tel. 32 290 20 50 / 32 290 20 52 / 32 290 20 58
Tel. 71 719 70 22 / 71 719 70 24 / 71 719 70 25
Tel. 58 660 58 22 / 58 660 58 05
Tel. 32 290 20 59 / 32 290 20 58 / 17 742 15 30
Newsletter
Zarejestruj się teraz