Czat wyłączony
Oferujemy możliwość skontaktowania się z nami za pomocą chatu, ale ze względu na obecne preferencje dotyczące plików cookies nie możemy jeszcze wyświetlić czatu. Prosimy o zmianę preferencji.
Aby aktywować funkcję czatu, zaakceptuj pliki cookies.
Jungheinrich – wiodący dostawca rozwiązań intralogistycznych
Nasze rozwiązania
Nasze rozwiązania
Technologia litowo-jonowa Jungheinrich
Technologia litowo-jonowa Jungheinrich
Nasze rozwiązania
Jungheinrich – wiodący dostawca rozwiązań intralogistycznych
Produkty
Produkty
Wózki widłowe używane
Produkty
Produkty
Energia i technika ładowania
Energia i technika ładowania
Jungheinrich – wiodący dostawca rozwiązań intralogistycznych
Automatyzacja i systemy automatyczne
Automatyzacja i systemy automatyczne
Automatyzacja i systemy automatyczne
Automatyzacja i systemy automatyczne
Jungheinrich – wiodący dostawca rozwiązań intralogistycznych
Jungheinrich – wiodący dostawca rozwiązań intralogistycznych
O nas
O nas
O nas
O nas
O nas
O nas
Jungheinrich – wiodący dostawca rozwiązań intralogistycznych
PROFISHOP
Wykorzystujemy wizję, kreatywność i doświadczenie, aby pomóc w optymalizacji wydajności i opłacalności magazynów. Możecie Państwo cieszyć się z korzyści, stale zapewnianych przez nasze pionierskie innowacje w obszarze logistyki magazynowej, przepływu materiałów, automatyzacji i systemów energii.
Aby nadal oferować naszym klientom wyjątkowe innowacje i rozwiązania, rozwijamy w firmie dynamiczną kulturę innowacji. Razem z klientami kształtujemy przyszłość intralogistyki – dzięki koncepcjom magazynu automatycznego, zrównoważonym rozwiązaniom produktowym czy inteligentnemu oprogramowaniu.
Bierzemy na siebie odpowiedzialność, aby rentowny rozwój połączyć z nadrzędnymi potrzebami społeczeństwa i środowiska. Zrównoważony rozwój jest mocno zakorzeniony w naszej strategii biznesowej 2025+.
Dzięki produktom cyfrowym, takim jak Jungheinrich WMS i Jungheinrich FMS, oferujemy niezawodne i skalowalne narzędzia do optymalizacji wewnętrznych kosztów i procesów.
Państwo wskazujecie potrzeby, a my rozwiązania przenoszące na wyższy poziom. Nasze rozwiązania automatyzujące, sprostają codziennym wyzwaniom w Państwa firmie, zapewniając maksymalną wydajność, elastyczność i bezpieczeństwo.
Dr Friedrich Jungheinrich wprowadza pierwszy wózek akumulatorowy z fotelem operatora. Ameise 55 to pierwszy wózek z napędem bezemisyjnym, którego prędkość jazdy nie jest zależna od fizycznych możliwości operatora.
Prezentacja pierwszego wózka widłowego wysokiego składowania z masztem wysuwnym pod nazwą Ameise Retrak (ESM). Dzięki szerokości korytarza roboczego mniejszej niż w przypadku Ameise 55 zapewniał oszczędność przestrzeni sięgającą 30%.
Debiut wózka wysokiego składowania: ETX to niedrogi i elastyczny wózek przemieszczający się w korytarzach po szynie w podłodze i podnoszący ładunki o masie do 1 t na wysokość do 10 m. Urządzenie obrotowe umieszcza ładunki na regałach bokiem.
W 1983 r. ustanowiono jednostkę biznesową Jungheinrich Anlagen- und Roboter-Technik (JART) specjalnie do produkcji systemów automatycznych i robotów, a z niej w 1985 r. powstał niezależny podmiot Jungheinrich Anlagen-Technik GmbH & Co. KG (JAT). Używając sterowania przewodowego Ameise Teletrak, firma wprowadza automatyzację bezszynowych wózków przemysłowych już w 1978 r.
Z linii produkcyjnej zjeżdża pierwszy akumulatorowy wózek widłowy zasilany trójfazowym prądem zmiennym. Sterowany elektrycznie wózek przemysłowy wkrótce osiąga poziom wózka z silnikiem wysokoprężnym, odnosząc sukces w całej Europie.
Jungheinrich przedstawia pierwszy seryjnie produkowany akumulatorowy wózek widłowy z dyszlem wykorzystujący technologię litowo-jonową . Wysoka dostępność, oszczędność czasu i szybkie ładowanie wyrównawcze sprawiają, że model EJE 112i robi szczególnie duże wrażenie. Przy masie całkowitej wynoszącej tylko 289 kg i małej długości korpusu wózek jest bardzo zwrotny i kompaktowy. Koncepcję wózka uzupełnia prosta i intuicyjna obsługa akumulatora.
Badania użytkowe i testy prototypów umożliwiły bezpośrednie wykorzystanie opinii klientów w rozwoju ETV 216i. Niedługo potem pojawił się pierwszy wózek widłowy wysokiego składowania ze zintegrowanym akumulatorem litowo-jonowym. Zdumiewająca jest rewolucyjna konstrukcja wózka widłowego, w którym akumulator stał się jego stałą częścią. Litowo-jonowy zbiornik energii potrzebuje tylko około połowy miejsca wymaganego poprzednio, więc operatorzy mają więcej miejsca i doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach.
W pełni zintegrowany akumulator litowo-jonowy sprawia, że ERC 216zi jest najkrótszym wózkiem przemysłowym w swojej klasie. Nowy system kierowania smartPILOT umożliwia większą zwinność w magazynie, natomiast platforma przejazdowa z trójstronnym zabezpieczeniem i dachem ochronnym operatora zapewnia maksymalne bezpieczeństwo.
Wyróżnia się innowacyjną siłą i wyjątkową konstrukcją: niepowtarzalne połączenie zwinności, bezpieczeństwa, wygody i zrównoważonego rozwoju sprawia, że EREi jest najlepszy w swojej klasie na więcej niż jeden sposób. Akumulator litowo-jonowy jest w pełni zintegrowany z ramą wózka – to, w połączeniu z wymiarem L2 krótszym o 270 mm, zapewnia wózkowi maksymalną zwrotność, która naprawdę robi wrażenie.
Dzięki przyłączeniu firmy arculus, tworzącej autonomiczne roboty mobilne (AMR), firma Jungheinrich dodatkowo poszerzyła swoją ofertę w zakresie automatycznej intralogistyki. Oprócz AMR do asortymentu Jungheinrich dodano nowe rozwiązania z zakresu oprogramowania służące mobilnej automatyzacji, wzmacniając jej pozycję rynkową w głównych segmentach wzrostowych, takich jak e‑handel.
Newsletter
Zarejestruj się teraz