W całej swojej historii firma zajmowała się handlem oryginalnym wyposażeniem do produkcji pojazdów i przyczep. Później zakres ten został uzupełniony o części do napraw, które stanowią odzwierciedlenie aktualnej wartości pojazdu.
Od końca lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku branża części zamiennych odgrywa coraz ważniejszą rolę. Nowy budynek był konieczny, aby scentralizować różne magazyny części zamiennych, które wcześniej znajdowały się w całej Austrii. Właściwe części były zawsze w magazynie, ale często w niewłaściwym miejscu. W związku z tym podjęto decyzję o budowie centralnego magazynu dystrybucyjnego.
Jednym z głównych wymogów nowego magazynu było założenie, że musi obsłużyć 75–80% wszystkich austriackich dostaw części. Fahrzeugbedarf Kotz odpowiada za 90% sprzedaży z około 5000 części z asortymentu produktów. Niemniej jednak części kategorii B i C muszą być również dostępne w magazynie. Dlatego też projekt magazynu musiał być dokładnie dostosowany do tych potrzeb i innych specyficznych wymagań branży części zamiennych do pojazdów użytkowych.
Firma Fahrzeugbedarf Kotz zdecydowała się na samodzielną organizację i nadzór nad budową. Ta decyzja pozwoliła uzyskać pełną informację o wszelkich szczegółach. Aby uniknąć kontaktów z pojedynczymi wykonawcami, szukano dostawcy oferującego pełen zakres usług. Decyzja została szybko podjęta na korzyść Jungheinrich. Nasze doświadczenia z firmą Jungheinrich były bardzo pozytywne. Otrzymaliśmy kompletny, bezobsługowy pakiet,” wyjaśnia Andreas Rappold, prezes zarządu Fahrzeugbedarf Kotz & Co. KG.
Kontakt
z doradcą Jungheinrich Telefon