Przestój w produkcji to jedna z najgorszych sytuacji, jakie może sobie wyobrazić przedsiębiorca.
Gdy wózek widłowy nie działa tak, jak powinien, nie pozostaje nic innego, jak wezwać doświadczony serwis. Najlepszym rozwiązaniem jest serwis z dopasowanym do potrzeb pakietem usług i właśnie taki można znaleźć w Jungheinrich.
Przestój w produkcji to jedna z najgorszych sytuacji, jakie może sobie wyobrazić przedsiębiorca. Gdy wózek widłowy nie działa tak, jak powinien, nie pozostaje nic innego, jak wezwać doświadczony serwis. Najlepszym rozwiązaniem jest serwis z dopasowanym do potrzeb pakietem usług i właśnie taki można znaleźć w Jungheinrich.
Technicy serwisu Jungheinrich wiedzą, jak przywrócić pełną sprawność wszystkim wózkom widłowym. Dzięki nim przestoje w magazynie całkowicie odchodzą w zapomnienie. Jeśli zauważyli Państwo, że wózek widłowy zaczął działać w inny sposób niż na co dzień – to moment, w którym bezzwłocznie należy skorzystać z pomocy serwisu. Każda trwała i nienaprawiona usterka sprawia, że narażają się Państwo na dodatkowe koszty, a także zmniejszenie bezpieczeństwa w miejscu pracy.
W Jungheinrich oferujemy rozwiązania dopasowane do potrzeb naszych Klientów. Pakiety serwisowe zostały stworzone w trosce o Państwa sprzęt. Oferujemy dwa rozwiązania, na które składa się szereg naszych usług:
Co wchodzi w skład poszczególnych pakietów serwisowych? Pakiet full service to opcja, która zakłada pełną opiekę serwisową. W tym rozwiązaniu, oprócz indywidualnego planu konserwacji urządzeń, zapewniamy także ich naprawę wskutek awarii zawartą w pakiecie. Ofertę możemy dopasować do Państwa wymagań, poszerzając o wiele dodatkowych opcji serwisowych (np. wymianę opon, rolek, wideł wskutek zużycia eksploatacyjnego). Nasza współpraca serwisowa oparta jest na partnerskich, jasnych zasadach.
Drugą opcją serwisową Jungheinrich jest pakiet konserwacji długoterminowej, który zakłada, m.in. regularne serwisowanie wózków widłowych, działania prewencyjne, pełną przejrzystość kosztów.
Dbając o sprawność procesów logistycznych, jesteśmy do Państwa dyspozycji, zapewniając szeroki wachlarz usług serwisowych. W ramach serwisu wózków widłowych zapewniamy:
Priorytetem dla Jungheinrich jest troska o Państwa sprzęt i bezpieczeństwo całego magazynu. Wśród wielu zalet naszego serwisu na wyróżnienie zasługuje:
Fot. 360-stopniowa ochrona Jungheinrich – maksymalne bezpieczeństwo w każdym magazynie
Pełna dostępność sprzętu to konieczność w każdym magazynie. Wiemy, że często nawet drobne usterki są w stanie zatrzymać całą produkcję. Nasza najnowsza usługa, czyli serwis Jungheinrich na telefon, daje możliwość szybkiego uzyskania wskazówek dotyczących napraw.
Jakie są zalety usługi serwis na telefon? Największym plusem jest możliwość otrzymania natychmiastowej informacji zwrotnej odnośnie opisywanej przez Państwa usterki. Jeśli naprawa nie wymaga obecności technika i mogą wykonać ją Państwo osobiście – nasi eksperci szybko udzielą informacji zwrotnej. Kontakt ze strony Jungheinrich nastąpi najpóźniej następnego dnia roboczego, w godzinach pracy serwisu (8-16).
Serwis Jungheinrich na telefon umożliwia uzyskanie wskazówek odnośnie naprawy pojazdu. Zapraszamy do kontaktu z naszymi ekspertami.
Wózek widłowy to niezwykle ważne narzędzie pracy w każdym magazynie. Jeśli dochodzi do awarii – reakcja powinna być natychmiastowa. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, w Jungheinrich przygotowaliśmy aplikację „Call4Service”. Za pośrednictwem smartfonu lub przeglądarki internetowej, w prosty sposób można wezwać pomoc, jednocześnie:
Aplikacja Call4Service pozwala na bezpośredni i natychmiastowy kontakt z serwisem Jungheinrich. Za pomocą naszej aplikacji możecie Państwo tworzyć zgłoszenia do serwisu naprawczego lub konserwacji, przejrzeć aktualne zgłoszenia serwisowe, sprawdzić podgląd i stan aktualnego zgłoszenia. Aby skorzystać z opcji wystarczy: